Subject: Verniri ja Käpa-Veski kinnistute mahasõidu lepingu muudatus
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 14:37:06 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Piret Laiverik <[email-masked]>
Sent: Monday, October 7, 2024 1:43 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Lepingu muudatus

Lp Merike Joonsaar,

Oleme sõlminud Transpordiametiga ristumiskoha lepingu (lisas), mille osas on 
esitatud muudatusprojekt (pindamine asendatud asfaltiga). Saan aru, et Senta 
kinnistu, mis samamoodi on samas ehitusprojektis, aga teises lepingus, on 
muudetud lepinguga projekt allkirjastatud (Joosep Püüa isikus).

Millal võime oodata Transpordiametilt enda lepingule nö projektimuudatuse 
lisa?

Ette tänades!

Lugupidamisega

Piret Laiverik

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 14. august 2023 12:07
Adressaat: Piret Laiverik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Leping

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: Ristumiskoha ehitamise leping 11421 km 2,302 Verneri ja Käpa-Veski
Registreerimise kuupäev: 14.08.2023
Registreerimise number: 7.1-1/23/17607-1.

Vastuseks Teie ristumiskoha ehitamise taotlusele edastame Teile ristumiskoha 
ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga 
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule 
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt 
lepingus fikseeritud projektile. Transpordiamet loeb projekti 
kooskõlastatuks.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel 
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib 
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja 
Transpordiametile tagastada aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Leping annab õiguse ehitada 
ristumiskoht lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 – 
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile 
([email-masked]). Tööde lõpetamisest palume Transpordiametit kohe 
informeerida ([email-masked]) ja kutsuda kohale Transpordiameti 
esindaja tööde vastuvõtmiseks riigitee aluse maa osas.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar
peaspetsialist
58627078

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.